Thursday, February 24, 2011

Birthday Kasih


Bear pink yang peluk nombor satu ni adalah kek birthday Kasih anak Kak Intan (adik mak mertua aku punya anak).Cute macam Kasih.




.






Haa.. yang ni plak card invitation untuk birthday Kasih. Kak ipar(Kak Ina) aku sponsored. Banner kat belakang tu pun dia sponsored gak sbb keja dia mmg wat iklan pun.Kedai dia berpusat di Hutan Kampung, Alor Setar









Meriah betul waktu ni.. Melayan kerenah budak-budak yang datang, Kak Ina siap buat game.. Sebenarnya gambar ni dah 2tahun yang lepas, bermula dari sini lah aku terasa idup aku yang kosong dipenuhi dgn benda benda comel ni untuk buat terima kasih cik t untuk semua ilmu yang diturunkan. Buat kek buat craft tp buat kek ni modal tinggi penat jugak sebab tu aku nak belajar menjahit pulak lepas ni..

No comments:

Post a Comment